« פוסטמודרנה | Main | זבל מי שמלכלך »

April 30, 2005

Vacation Summary

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

אוקי,אז זה ככה, את סיכום תשעת ימי החופש שלי אני אעריך בכמות האלכוהול שנכנסה לדם שלי, כיוון שכל הערכה אחרת פשוט לא ניתנת למדידה. אומר מראש שלא הצלחתי להשתכר לא משנה מה, והיה ממש חבל, אבל אני אסתדר.

יום חמישי, 21.04
----------------
טוב, בעצם זה היה היום האחרון בעבודה, אחרי העבודה הגעתי להורים שלי לכל מיני שטויות שהייתי צריך לעשות ואז יצאתי לבית קפה. אחרי בית הקפה יצאתי לפליים בלילינבלום.

סה"כ אלכוהול:
בית קפה:
טובורג (15 סמ"ק)

פליים:
וודקה רד-בול (25 סמ"ק)
2* צ'ייסר ג'יימסון (30 סמ"ק)

סך הכל 70 סמ"ק

יום שישי:
---------
ארוחת בוקר:
מרגריטה בכוס ליטר: (150 סמ"ק)
פאמוס גראוס: (40 סמ"ק)
גראנט'ס בלנדד (30 סמ"ק)
גלן גרנט (30 סמ"ק)

הגעתי להורים בערב, רבתי קצת איתם ושתיתי שוט דנסקה (25 סמ"ק)

ישבתי לארוחת ערב באקס.או עם חברים:
צ'ייסר טלימור דיו (25 סמ"ק)
חצי ליטר גולדסטאר (30 סמ"ק)
סך הכל: 330 סמ"ק אלכוהול נקי

יום שבת
-------
יום שבת היה הבר-מצווה של טל בבוקר. אז קמתי ב4 בבוקר (הסיבה העיקרית שלא שתיתי מספיק ביום שישי) והגענו לחווה בנגב בסביבות 7 בבוקר. אחרי שהתחלנו לסדר שתיתי בערך 4 שוטים של אבסולוט
(100 סמ"ק)

חזרתי הביתה, ישנתי טיפה, קמתי ב23:30 ויצאתי לעיר הגדולה, עמדתי בפקקים וב2:00 הגעתי לפליים בת"א (אחרי שעברתי בניה ברמת השרון והיה שם ריק) שם שתיתי 4 צ'ייסרים כארבע כוסות של פסח (60 סמ"ק) ושני שלישים של מרפיז' (50 סמ"ק)

סך הכל: 210 סמ"ק אלכוהול נקי

יום ראשון
---------
יום ראשון היה יום ארוך. הוא היה גם יום חג. פתחתי את הבוקר עם מרגריטה טובה שהכנתי לבד בבלנדר (75 סמ"ק אלכוהול נקי) ואז באו אליי חברים. החברים הלכו בערב, בערך ב7. אז יצאתי עם דודי לסקורס' לשחק סנוקר, שתיתי חצי ליטר ויינשטפן (30 סמ"ק אלכוהול).

הורדתי את דודי בבית, והלכתי לניה, שמסתבר היה בכלל סגור, אבל זה לא הפריע לזה שיהיו שם אנשים ויראו סרט. סער הכין לי חצי גולדסטאר מחוזקת עם "מג'יק קריסטל ודקה", בסך הכל מדובר ב60 סמ"ק של אלכוהול נקי.

סך הכל 165 סמ"ק

יום שני
-------
שני היה יום קצת מעיק, קמתי בבוקר והלכתי לעזור לאח שלי הקטן עם המחשב, לא עבודה קשה מדי. אחרי שסיימתי הלכתי עם שוורץ לאכול צהרים בפסטהשוטה, שתיתי שליש טובורג, וגם חצי מהשליש של גיא (30 סמ"ק אלכוהול)

אז הלכנו לראות סרט, ולא ממש שתינו, למרות שזה היה בפאב. אבל אז הלכתי עם סער לפליים, שם שתינו שלושה צ'ייסרים של ג'יימסון (45 סמ"ק) ושליש מרפיז' כל אחד (15 סמ"ק)

משם הלכנו חזרה לניה, שם היו יותר מדי אנשים, שתינו גולדסטאר מחוזקת ב"מג'יק קריסטל" (60 סמ"ק), אחרי זה הזמנתי עוד שני שוטים של טקילה וספרייט (50 סמ"ק)

סך הכל: 200 סמ"ק

יום שלישי
---------
מה היה בכלל ביום שלישי? האם הוא לא היה סתמי כמו האחרים? אז קמתי, ואז היה משחק פיינטבול של אח שלי. זהו... אז אני כן זוכר. הלכתי לפיינטבול וצלפו לי בצוואר. אחרי זה הלכתי להכין את העבודה בפיזיקה עם ידידה שלי, ואחרי זה היה לי דייט.

בדייט שתיתי בומבי ספיר (30 סמ"ק) ואחרי זה הלכתי לניה. בניה היו עוד פעם הבנות מאתמול וישבנו ושיחקנו משחק מעניין שנקרא פרזידנט, אבל אני לא אכנס לזה עכשיו. שתיתי וודקה רד-בול (25 סמ"ק) שני אספרסו, שלא נספרים, וזהו. זה היה יום יחסית שקט.

סך הכל: 55 סמ"ק

יום רביעי
---------
יום רביעי קמתי וישר הלכתי להכין את העבודה בפיזיקה. סיימתי בערך בשעות אחה"צ המאוחרות, לאחר שלא יכלתי יותר, ואז הלכתי לעשות משהו. אני כבר לא זוכר מה. (ואומרים שאלכוהול לא משפיע על זכרון טווח ארוך)
אני זוכר במעורפל שבטח הייתי בניה, כי הייתי שם כל לילה בשבוע הזה. מי ומה היה שם? כן, הייתי שם, כי זה היה יום אחרי שהקרינו את הסרט, ובדיוק אורי העלה את המקרן למעלה ואמר שהוא לא רוצה להקרין יותר סרטים. אולגה עבדה והתחיל ממש חלש. אבל זה היה גם ביום שלישי. אז מה היה בעצם ביום רביעי?
אה. אוקי. הסתכלתי ביומן פגישות שלי בפלאפון. אז זה ככה - ישבתי עם עידן לארוחת ערב, שתיתי ויינשטפן (25 סמ"ק) ואחרי הארוחה הלכתי לניה. שם היה די מבאס. אפילו לא הזמנתי כלום לאכול, אורי בדיוק סיים לאכול סינית. אני שתיתי משהו נקי. מה זה היה? או שיכול להיות שלא הזמנתי? אם לא זכרתי אז כנראה שלא.
אחרי זה בערך ב12:30 יצאתי מהניה והלכתי לפליים. שם היה גם נחמד, ישבתי ושתיתי שם שני שלישים (30 סמ"ק), וודקה רד-בול (30 סמ"ק) וגם מרטיני (15 סמ"ק) ואז נשארתי עד שלוש בלילה שם.

סך הכל: 100 סמ"ק אלכוהול

יום חמישי
---------
יום חמישי התחיל בזה שהלכתי לאורן לשבת איתו על כל מיני דברים, ואז גיא הגיע. הלכנו לכל מיני דברים בקניון וב5 הלכנו לארוחת צהרים באגאדיר, שם שתיתי שליש גינס (15 סמ"ק). בעשר מאיה לקחה אותי לסיבוב שתיה בת"א. זה התחיל בבראון, שם שתיתי סטולי קריסטל (30 סמ"ק) ואז הלכנו לפליים. שם היא לא הרגישה טוב במיוחד, אז אני רק שתיתי צ'ייסר (15 סמ"ק) וודקה רד-בול (30 סמ"ק)
הורדתי אותה בבית ונסעתי לניה. בניה שתיתי גם משהו; אני זוכר את זה כי בחמישי הגעתי ממש מאוחר בלילה הביתה. מירי מלצרה, ואני שתיתי גם צ'ייסר של ויסקי זול (15 סמ"ק) וגם חצי ליטר (25 סמ"ק) אבל אני גם נרדמתי שם בפאב, את זה אני כן זוכר.

סך הכל: 130 סמ"ק

יום שישי
--------
יום שישי היה רגיל, לא יותר מדי. התחלתי את היום בת"א בלסיים להכין את העבודה. ואז מתישהו מצאתי את עצמי בניה, שם שתיתי לונג-איילנד מיוחד - בלי השתיה הקלה (100 סמ"ק)
בערך ב2 זזתי לפליים, שם שתיתי הרבה יחסית. זה התחיל בצ'ייסר (15 סמ"ק) ומרפיז (15 סמ"ק) ואז היתה וודקה רד-בול (25 סמ"ק). אחרי זה נתנו לי עוד שליש על חשבון הבית (15 סמ"ק).
הגעתי הביתה ממש ממש מאוחר, בערך בחמש, והלכתי לשון.

סך הכל 170 סמ"ק

סיכום כללי:

חמישי: 70
שישי: 330
שבת: 210
ראשון: 165
שני: 200
שלישי: 55
רביעי: 100
חמישי: 130
שישי: 170

בכלליות: 1430 סמ"ק של אלכוהול נקי. היה יותר זול לקנות שני בקבוקי ספירט.

נכתב על ידי jk ביום\שעה April 30, 2005 08:18 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments