« פורנוגרפיה לאומנית | Main | עדכון ועוד שטויות »

July 07, 2005

סתם פוסט

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
דברים שאני צריך לעשות ואני זונח: (1) לארוז את הדירה בקיסריה (2) לתלות את המאוורר תקרה בדירה החדשה (3) להתקשר בטלפון למובילים ולבדוק מתי הם יכולים לבוא (4) להזמין מכוון פסנתרים (5) ללמוד למבחן במתמטיקה (6) לתלות וילונות בדירה (7) למצוא ארון בגדים (8) להרכיב מדפים בדירה (9) לנג'ס למדיסנס על המיטה שהזמנתי (10) לכתוב ערכים בויקיפדיה (11) לעדכן את הבלוג לעיתים יותר תכופות (12) לנקות את הכתמי צבע על הספריה בדירה בת"א

אוקי, אז אם מישהו מוכן לעזור לי עם הדברים הנ"ל אני אשמח ביותר; במיוחד עם העבודה המעיקה בתוך הדירה בת"א. נראה לי שאני לא מצליח לארוז כי אני לא מרשה לעצמי לזרוק לזבל את כל הדברים שיש לי בקיסריה ואני לא רוצה, לא משתמש ומעולם לא השתמשתי בהם. כל מיני דברים מיותרים שאו שקיבלתי במתנה או שקניתי מתוך תקווה שאי פעם הם יהיו שימושיים. הרבה בגדים הולכים לצדקה השבוע אחרי שהבנתי שהם עדיין בארגזים מאז שעברתי לקיסריה ולא השתמשתי בהם מאז (שנה וחצי). הספרים שלי הולכים להארז ולהיות מועברים בקפידה אל הדירה החדשה, ורק אז אני אוכל לשים אותם. מסתבר שיש שם משהו שהיה פעם במה והיום הוא הולך לשמש בתור ספריה כי הוא בנוי בצורה נכונה מעץ. כמו כן אני אמור לקבל את המיטה הגדולה והחדשה שלי היום או מחר. אני צריך לבלות את הלילה בללמוד למתמטיקה עם ידידה שלי, וזה הולך להיות ארוך ומייגע. אני פתאום מבין את התלמידים שלי שלא ממש אוהבים מתמטיקה. חוצמזה, אני אבלה את רוב מחר בלהכניס את רוב רכושי עלי אדמות לארגזים תוך כדי ציפיה שהכל יעבור בשלום. אני אעביר את הרוב לבד, ואת הדברים הגדולים המובילים יקחו, אבל עדיין זה נראה לי לא אנושי להעלות פסנתר שלוש קומות במדרגות.
אחרי שאני אעביר את הכל אני אזמין אנשים אחד-אחד, שכן הבטחתי לעצמי שאין מסיבות אצלי עד ליום הולדתי ה27, במיוחד כי אין לי כאלו חיים יותר.



נכתב על ידי jk ביום\שעה July 7, 2005 09:07 AM

Comments

Post a comment