« על סעיף 15 לתזכיר חוק מסחר אלקטרוני | Main | אין הצדקה לאלימות »

December 13, 2005

הודעה לעיתונות:: מחזירים את השדרה לעם

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
ביום שישי הקרוב, ה16.12.2005 בשעה 15:00, תצא קבוצה של סטודנטים, צעירים , נערים ואף קשישים לכבוש בחזרה את שדרות רוטשילד. שדרות רוטשילד נכבשו לאחרונה על ידי עדר שוורים כלכליים לציון 70 שנות פעילות בורסאית.

במהלך מסעם לאורך שדרות רוטשילד יציגו הפעילים את האבסורד שבשוורים, תוך הסברת העניין לעוברים ושבים והעלאת אלטרנטיבות בילוי לא צרכניות. כל שור מייצג את חברתו הבורסאית - כשחלק מחברות אלו מזהמות, מונעות זכויות מעובדים ומערבות הון ושלטון. לכן חשוב שכל אחד מהאנשים ש"מתפעל" מהשוורים ידע גם מהיכן הגיע הכסף לממן את השור.

"חשוב לציין כי לא מדובר בפעילות אלימה, אלא בהצמדת שלט לכל שור המציין מהי הפעילות המזיקה שחברתו עושה לסביבה וכן במחאה על התפשטות הפרסומות למרחב הפרטי שלנו" אומר יהונתן קלינגר, ממארגני האירוע, "הרעיון הוא להבהיר כי אמנות לא יכולה להיות מסחרית וכי כל מטרת השוורים כאן היא להוות עגלי זהב שלמזבחן תוקרב תרבות הפנאי שלנו. יש די והותר פרסומות המפריעות לחיים סדירים בכדי שנוכל לסבול גם פרסומות באיזורים הירוקים של מרכז תל-אביב".

הפעילים יתכנסו בשעה 15:00 בהצטלבות שדרות רוטשילד ונחלת בנימין

לפרטים:
יהונתן קלינגר, 0523436436

נכתב על ידי jk ביום\שעה December 13, 2005 11:00 AM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

רשומים כאן אתרים אשר מפנים לכאן:

» אין הצדקה לאלימות from 2jk.org יהונתן קלינגר Jonathan Klinger's Blog
מערכת הגדה השמאלית עידכנו אותי היום שאחד השוורים בשדרות רוטשילד הוצת. חשוב להבהיר כי אני מגנה כל שימוש באלימות, במיוחד נגד השוורים שהם קני... [Read More]

Tracked on December 14, 2005 09:16 PM

» פוסטשנה from 2jk.org יהונתן קלינגר Jonathan Klinger's Blog
בעוד שכל שאר האתרים מסקרים את סוף השנה בהכתרת אנשי השנה, שירי השנה ופתקאות השנה, חשבתי לסכם את השנה הזו בתקציר של מה עשיתי השנה. אולי להוכיח... [Read More]

Tracked on December 31, 2005 01:37 PM

Comments

Post a comment