לבגוד, להתבגר

בגדתי. בגדתי במישהי בפעם השניה בחיים, בהפרש של עשור מהפעם הראשונה שעשיתי את זה. לא באמת בגדתי, אלא דווקא אפשר לומר שבחרתי לתת לעצמי להשתחרר ממערכת יחסים שלא הייתי מעוניין בה. אבל בגדתי בה בצורה המגעילה ביותר שאפשר. היא רצתה לראות אותי ולי לא היה כח לראות אותה; אני העדפתי להשאר עם חברים, לשבת בבר ולשתות עוד קצת. לא רציתי לראות אותה יותר מדי. מצד שני, אני גם יצאתי איתה שבוע-שבועיים ולא התלהבתי ממנה בכלל.

אחרי הבר הראשון המשכתי לבד, בלי חברים, לעוד בר. רציתי לעצור, לומר שלום לבעלים, להתחכך בתהילה, לשתות עוד צ'ייסר ולהמשיך הביתה. לראות עוד פרק או שניים של סאות'פארק ולהרדם, עם הטנטון שלא מפסיק ודומה שרק החמיר בשבוע האחרון כי אתה מצונן. ואז היא היתה שם, בפינה ליד דלת הכניסה. נכון, כבר זיינת אותה פעם אחת בשירותים, נכון, זה היה די ממזמן. נכון, לא חשבת אפילו להתקשר אליה אחר כך. נכון, זה לא הפריע לך לזיין מישהי אחרת באותם שירותים שבוע אחרי בזמן שהיא שלחה לך SMS. אבל באותו היום היא נראתה אחרת, עצובה יותר.

הבר היה צפוף מהרגיל, ותהית אם בכלל להשאר שם. שתית את הוודקה רד-בול הראשונה ולא האמנת שאתה הולך לגשת אליה. היא היתה עם עוד חברה, הן דיברו ונראו מסוקרנות, והיא? היא מסתכלת עלייך לאורך כל השיחה, מחייכת ומחכה שתפנה אליה. לא חשבתי על הזו שאתה יוצא איתה בכלל, אולי כי זה לא היה רלוונטי ואולי כי זה פשוט לא קשור. ניגשת אליה ושאלת אותה מה קרה.

היא התחילה לדבר על כל מיני דברים שלא עניינו אותך, היית עסוק בלהחזיק את האצבעות שלה ולחשוב על מה אתה עושה. הזמנת לשניכם צ'ייסר ואמרת לעצמך, "זהו, אני הולך הביתה". סיימת את המשקה שלך, ובזמן שאתם מדברים אמרת לה, "טוב, אני עייף, אני הולך הביתה. אם את רוצה את מוזמנת לבוא איתי". ואז היא שאלה אותך: "אני אבוא, אבל אנחנו לא הולכים להזדיין, נכון?". אתה ידעת שהיא משקרת בדיוק באותה מידה כמו שהיא ידעה זאת. אתה גם ידעת לזקוף זאת לחובתה.

הגעתם אלייך הביתה והיא נשכבה על הספה. שמת עוד סרט ישן במחשב, שיהיה רעש רקע, והתחלתם להתנשק, לגעת אחד בשניה והתחלת להפשיט אותה. היא פתחה את מכנסיך והכניסה ידיים פנימה. אתה התעלמת. אתה המשכת לשתות את הג'ק וקולה שהיו על השולחן. היא התחננה שתרד לה, וגם שתזיין אותה. שאלת אותה, לפני שירדת לה, מתי בפעם האחרונה היא שכבה עם מישהו. היא ענתה שיום לפני, ואתה לא רצית. הרגשת כבר מלוכלך.

היא התחננה שתזיין אותה. אמרת לה "לא סיכמנו שלא מזדיינים?" וחייכת. ידעת שאתה הולך להעביר אותה סדנת חינוך.

הבעיה התחילה בבוקר, כשהיית צריך להקפיץ אותה הביתה. פתאום התחילו הפחדים של "מה אם יראו אותי?". מה חשבת לעצמך בכלל, ויתרת על מין בינוני בשביל מין רע?

עשר שנים לקח לי לבגוד בפעם השניה; לפעם השלישית לקח לי רק עוד 48 שעות מהפעם השניה; האם אני באמת רוצה את הבחורה או שאני נשאר בגלל האינרציה?

10 thoughts on “לבגוד, להתבגר

  1. איך אתה מקטרג את הפוסט הזה כ"פרטיות" ומפרסם אותו?

    בצד ימין נפרש פוסט זיונים בינוני עם ניסיון להכניס קצת עומק והרהורים מוסריים עצמאיים, כמה מקורי. מצד שמאל תמונת ה"עורך דין רציני" וה"פרופיל העסקי" שלך.

    פעם הבאה שתעמוד בפני שופט/ת או תמכור את עצמך ללקוחות חדשים תכניס גם את הפוסט הזה לרזומה?

    פרטיות, בסדר.

  2. לא יודע אם זה עוזר, אבל אתה יכול לנסות להיות מעט יותר סלקטיבי (לחתוך בהתחלה) או לחלופין מעט יותר רגיש (לא לשחק בלב של מישהו , להשלות אותו).

    אולי כדאי שתשאל את עצמך "מה בעצם אני רוצה מבחורה שאני יוצא איתה". סתם דוגמאות – טוב לב, או זה שהיא אוהבת אותך זה גם לא דברים שהם מובנים מאליו.

    מין, זה בין היתר סוג של תקשורת. אפשר לרדד את התקשורת ל"הי בי" ולSMS אפשר לא.

  3. א. אני מעדיפה ראש ממשלה שמדבר גלויות ולא משחק אותה משהו שהוא לא ואז גונב/ משחיט/אונס

    ב. אלו הפוסטים היחידים שאני קוראת אז בבקשה תעזבו את היהונתן

    ג. לא ידעתי שאתה בן 17

    ד. אתה ממש מוצלח בשביל ילד בן 17.

    ה. וזחט

  4. אחרי שבדקתי מה זה אינרציה,
    אז לא. אתה נשאר כי זה קל, זה זורם, ואין לך כח להתאמץ יותר מדיי או בכלל בשביל משהו אחר

  5. רוצה אותה או לא רוצה אותה, אתה בטוח לא אוהב אותה, ואתה אפילו לא מתאהב בה. ואם זו לא אהבה, אז מה יש לחפש שם. עזוב אותך. דברים טובים (כולל סקס טוב) נמצאים במקום אחר. גם לבחורה מגיע, וגם לך.

  6. בהתחלה אתה כותב בגוף ראשון, מחובר לעצמך. איך שאתה רואה אותה בבר, גמרנו. גוף שלישי. המפ.
    העיקר שאתה חוזר לעצמך בסוף.
    פוסט יפה ורגיש.

Comments are closed.