Lifebytes:: אני דווקא הפקתי יותר תועלת מנזק מהגלוב

עלותועלת
"אני דווקא הפקתי יותר תועלת מנזק מהגלוב, יצאתי לדייט עם מישהי, סידרתם לי חברה" (אני אומר ליובל דרור לאחר שזה הסביר מדוע הוא מאמין שהגלוב גם לו יותר נזק מתועלת, 08.10.2007) ובכלל, אני לא יכול לומר שכשיובל אמר שאחת ממחרוזות החיפוש הפופולריות לבלוג שלו היתה "קלינגר תעשה לי ילד" לא הרגשתי גאוות יחידה.

אידיאולוגיה

"הבעיה שלי עם הבלוג של טיב טעם, הרבה יותר מכל דבר אחר, היא שטיב טעם הורגים בעלי חיים: בלי זכות טיעון, בלי שום סיבה אחרת" (תשובה לאחד הבלוגרים ששאל בהרצאה מה אני חושב על הבלוג של טיב טעם, 08.10.2007)
וחוץ מזה, אין לי הרבה להגיד על טיב טעם, בלוג זה סבבה, להרוג בעלי חיים לא.

לא שוביניזם בכלל
"[אמירה שנמחקה על זה שנראה שבחורות מחזיקות אצלך פחות זמן ממוסיקה] ()" (שרון גפן בשיחה על הטעם המוסיקלי שלי ועל הבררנות שלי בבחורות, 08.10.2007)

פייקבוק
"אבל אין לי חשבון בפייסבוק" (אני עונה לחדשות הוט, כשהוא התלהב מהתיאוריה שלי לגבי פייסבוק והציע לי להתראיין שם למרות שאין לי חשבון, 09.10.2007)

פייקבוק 2: הנקמה
אז אחרי שסיפרתי את הסיפור על המראיין מHOT, יוסי תאגורי פונה למלצרית ושואל אותה מה הפייסבוק שלה. בצורה מפתיעה, היא עונה לו ואנחנו רואים את הפרופיל שלה, על הiPhone שלו, מייד, בזמן שאנחנו בחשבון. זה מדהים הפייסבוק הזה; אני ממש לא רוצה להיות שם.

לייףבייטס הוא מדור שמדי פעם אני מעלה, כשיש לי כח וכשיש לי מה להגיד; המדור מאגד כל מיני דברים שאמרו לי, עליי וממני השבוע ולא מצאו את דרכם (משום מה) לתשקורת העוינת, ולמרות זאת אני חושב שעדיין זה יהיה בטעם לא טוב לומר אותם כעת. מדי פעם, אם רק תחשבו על זה טוב, זה עושה גם לכם טוב לדעת שאנשים אחרים לא מרגישים רע כמו שאתם מרגישים.

10 thoughts on “Lifebytes:: אני דווקא הפקתי יותר תועלת מנזק מהגלוב

  1. שמתי לב שכמה אנשים שאני מכיר הוסיפו אותך לרשימת החברים שלהם. נשאלת השאלה האם נשברת ופתחת חשבון בפייסבוק, או האם מישהו יצר חשבון בשמך (דבר שאני כמעט עשיתי לכמה חברים שלי).

  2. ניר,
    זה לא אני, זה מועדון המעריצים הרשמי שלי.

    (סתם, ג'ף התנה את ההשתתפות בפתיחת חשבון בפייסבוק)

  3. יונה. תפסיק להיות צדקן.
    בוא נכתוב אפליקציה לפייסבוק שיקראו לה I do not like face book and wish I wasn't a part of it, why do I still log in? I do not know.
    וכל פעם שילחצו על האפליקציה הזאת, באופן מתוחכם ביותר
    היא תיקח אותך לבלוג שלך XD

  4. האם יש את מה שאתה אמרת בכנס הבלוגרים? אני אשמח לראות במידה ויש.

    חוץ מזה, איבדתי אותך בפוסט הזה. ציטוטים מהשבוע האחרון? (:

  5. תודה. אני אצפה בו (:

    אני מגיע לפוסטים שלך ישירות מהרסס, כך שאני לא מסתכל כ"כ על הסיידבאר.

    ועוד דבר שמעניין אותי: למה אין להם מקום אחר?

  6. אתה מוזמן להיות הראשון שמרסס את הטאמבלר שלי.

    ואין להם מקום אחר כי זה לא מספיק בשביל להיות פוסט בפני עצמו.

  7. הבנתי.

    למדתי המון מההרצאה שלך על הזכויות יוצרים, האמנם ידעתי מהו קריאטיב קומונס אך לא ידעתי על עילות לתביעה שונות, דוגמאות ושאר הדברים שנתת להם דוגמה שמה.

    זה מה שהביא אותי לעבור ולעדכן את הרישיון CC בשדון ולעדכן את האודות.

Comments are closed.