אינטלקט אור אינסאניטי בסינדיקציה, מהדורת יום ב'

0.
פוסט שלי במסגרת הטור השבועי הקבוע (החל משבוע שעבר) באתר עבודה שחורה נפרד ממנהיג המפלגה שהייתי חבר בה במשך שנים. ביילין היה יריב ראוי, ולמרות שיש כאלו שיאמרו שהוא היה גם מנהיג ראוי, אני לא חושב כך. כמוני חושב גם יוסי גורביץ שמבכה על תוצאות הפריימריס במרצ ב2004 ומקווה לעתיד טוב יותר. ואצטט גדולים ממני: "רוץ ביילין, רוץ". הקוראים הותיקים יותר מבין קוראי הבלוג יזכרו מאבקים וימים טובים, מאבקים משפטיים וחילוקי דעות אידיאולוגים וכיף חיים בכלל.

1.
באותה העת מתפרסם טור שלי בNRG הרשת על אחזקת חומר פדופילי וענישה (וגם כאן באנגלית). הרציונל? מי שמחזיק תמונות עירום של ילדה קטנה נענש באותה החומרה כמו מי שנוגע באותה ילדה קטנה; המחוקק אומר לפדופילים מה עדיף להם. (יופי, עכשיו הרסתי לכם את הטור, לכו לקרוא בכל מקרה). בכלל, זה נראה כאילו הפדופילים מצטיירים כמפלצות הרבה פחות רעות מאלו שצדים אותם.

2.
אם נשאר בפדופילים לרגע, שיהיה ברור לכולם, כמו שחנן כהן מסביר : צנזורה וסינון תכנים לא תגן על ילדיכם מצ'אטים בהם יש פדופילים. כמו שכבר אמרתי, הדרך היחידה להגן על ילדים מפדופילים בחדרי צ'אט היא לשבת ליד המחשב (או לא להתחזות לילדה בת 13). המשטרה, מצדה, מפרסמת כללים הגיונים ונכונים לשימוש באינטרנט שיכולים לסייע לכל הורה שמעוניין בהם, כמו גם לארגונים שמשרים פאניקה ברשת כדי להרגע. (ועל זה נאמר "יאללה יאללה")

3.
בנושא אחר לגמרי, מדענים ישראלים מגדלים מח בתוך צנצנת, מה שמחזיר אותנו לשאלה האם יכול להיות שאנחנו בסך הכל מוחות בתוך צנצנת?

4.
אולי הטענה המוחצת ביותר לכך שבלוגים הם רשת חברתית משל עצמם היא שרוב התגובות לפוסט הזה עד כה נכתבו בצורה של טראקבקים ולא כתגובות, מה שמראה שאם לבלוגר יש משהו מעניין לכתוב, הוא מוזמן לעשות את זה גם בשטח הפרטי שלו.

3 thoughts on “אינטלקט אור אינסאניטי בסינדיקציה, מהדורת יום ב'

  1. אז מה, יונתן, חזרת לבקר אצלנו…:-)(עיין ערך פסקה 2)

    תמשיך, תמשיך ככה, חומר טוב לקריאה…ושהיה לך יום טוב

  2. יובל,
    אני תמיד מבקר אצלכם, אנני אפילו מנוי על פיד הRSS שלכם כדי להתעדכן תמיד, הדוברות עושה עבודה נהדרת עם הכותרות שם.

    הבעיה היא, כמובן (במקרה הזה) לא אתם, אלא הפוליטיקאים ואנשי התקשורת שזורעים פאניקה בשביל לגזור קופון.

  3. לגבי נקודה 1 – מעניין מהו החלק של הרשויות האוכפות בהפצת תכנים פורנ' לא חוקיים מתוך כל העברת אותו החומר ברשת. אם הרשויות בעצמן מפיצות חומר כחלק מפעולת הלכידה, אז האכיפה שלהן נעשית בצורה לא לגיטימית שעשויה אף לשמש להנצחת העבירה.

Comments are closed.