הטכנולוגיה הולכת קדימה, הנפש לא.

0. עד לשנה הבאה

זהו, סופית נמאס לי ממסיבות סילבסטר; מאז שנת 2000, כשהשעון בדיוק עבר בין 1999 ל2000, על הגשר באילת, בחצות, כשהייתי בטוח שהעולם הולך להיות מושמד, לא יצא לי להתנשק בחצות. אולי זה צירוף מקרים אכזר, אולי זה סתם כי אני לא מנסה מספיק אגרסיבית בשבועות לפני ואולי כי אני בכלל לא צריך להיות שם. אבל מסיבות סילבסטר הן ככל הנראה לא עבור אנשים שכמותי. בשעה 02:00 הלכתי הביתה, אם ניתן לקרוא למה שעשיתי 'ללכת' אחרי מלאווח איכותי בקינג ג'ורג' ואחרי SMSים שעשויים להיות מבטיחים, כמו כל שנה. אני, לפחות עד שנה הבאה, גמרתי עם מסיבות סילבסטר.

1.עשבים שוטים
בגלל כמה תרנגולות שוטות שחולות בשפעת העופות הוחלט לחסל את כל העדר. לפני שנתיים כמעט כתבתי על הנושא משהו עקב הבהלה וההיסטריה שהיתה אז:

אולם מה קורה בינתיים? מתחילה מלחמה אמיתית בין האנושות לבין העופות. אותם עופות שגודלו שנים במכלאות, בצפיפות, בדוחק, מושמדים כעת כדי להציל את האנושות. הם נושאים נגיף קטלני ויש להשמידם, הרי העופות יכולים להביא לחורבן המין האנושי. איש לא שואל עצמו מדוע וכיצד הגיעו העופות לתפוצה כה רחבה בעולם יחד עם אפשרות להדבקת מגיפה בצורה כה קצרה. ()

2.כהרגלו
בנימין נתניהו, כהרגלו, מזהיר כי רקטות יפלו על דיזינגוף סנטר אם נחזור לגבולות '67, כרגיל נתניהו עם הדיאלקטיקה הבטחוניסטית שמנסה לחמש אותנו כמה שיותר ולהטיל כמה שיותר מגבלות מהצד השני ולהרחיק אותם מאיתנו, תוך שהוא לא מבין שרקטות יגיעו בכל מקרה לדיזינגוף סנטר אם לא נפסיק את הכיבוש. נתניהו, אולי כמו כל מי שמאמין בשמרנות, הוא טכנופוב שלא מכיר בכך שהטכנולוגיה מתפתחת רק לכיוון אחד – קדימה.

3.סביבן
מה עושים כששתי בחורות שיצאת איתן הופכות להיות חברות טובות? האם אתה צריך להיות חלק מהשילוש הזה או שאתה צריך להכיר בעובדה שלעיתים יש דברים שאתה לא צריך להתערב בהם? האם אתה יודע בעצם מה הטעות שלך כאן?

Blogged with Flock

6 thoughts on “הטכנולוגיה הולכת קדימה, הנפש לא.

  1. אני וחברה טובה שלי שתינו אקסיות של אבנר, הבחור שבתמונה, ולא הכרנו לפני שהיינו חברות שלו – בדיוק כמו בסיטואציה שאתה מתאר. משעשע איך הכל מתחבר בסוף.

  2. למה שלא תקח את החיים קצת יותר בקלות?
    (ראה: אקסיות) :-)
    לגבי העופות ונתניהו – איתך.

  3. אני מוכנה להגיע איתך להסכם פשרה.. קח את הטלפונים של כל האקסים שלי, תראה אם מישהו מוצא חן בעיניך. אני עליה לא מוותרת. יש לך יופי של טעם בבנות.. :)

  4. הייתי מציעה לך לשחק עליה פוקר, אבל על פי קצב הביטולים של ערבי המשחק בחודש האחרון, אני אצטרך לחכות מלא זמן עד שזה יקרה, ובינתיים התמכרתי אליה לחלוטין. באמת יש לך יופי של טעם בבנות (היא מהממת!). אם נציע לך להיות אבי ילדנו המשותף זה יעזור?

  5. רונה,
    אני מוכן להסכם פשרה כזה. מצד שני, אני מאושר שאת מצאת מישהי להסתדר איתה.

Comments are closed.