בודד? לעולם לא.

כשהפוסט הזה יפורסם אתה תהיה כבר עמוק בתוך העניין. עוד מעט בן שלושים, ועברת כבר את שנת העשרים ותשע שלך בה הכל התרחש. כשהפוסט הזה יפורסם אני מקווה שכבר לא יהיו לך את הדאגות שיש לי עכשיו, אני מקווה שאתה תוכל להתגבר על המחשבות האלו של מה לעשות, איך לשחק וכמה לקבל בדיוק כדי להצליח. כשהפוסט הזה יפורסם לא תהיה קרוע בין שתי בחורות מדהימות ביופיין, אך שלא מאתגרות אותך אינטלקטואלית בגרוש

אתה מבין, תמיד היתה לך את הבעיה הזו. אתה חששת שהבחורות שאתה יוצא איתן נופלות לתוך תבנית. הן תמיד נראו אותו הדבר עם מאפיינים די זהים: נראות צעירות לגילן, טבעיות לגמרי, ובדיוק בסגנון הייחודי שלך שאף אחד לא ממש נמשך אליהן חוץ ממך. ידעת שאין לך תחרות על הסוג המסוים הזה של בחורות ועכשיו? עשר הבחורות האחרונות שהיית איתן היו בלונדיניות עם עיניים כחולות, צפוניות, גבוהות, כוסיות רצח שאי אפשר להתנגד אליהן (אולי עם שתי חריגות באמצע, אחת לא בלונדינית ואחת לא כוסית רצח, אלא סתם יפה). בפועל, כבר יותר משנה אתה יוצא עם אותו הסיפור. לכל מקום שאתה הולך איתן אתם מרכז הערב, אבל אתה, האם אתה מתאהב?

כבר שנה, מאז שהיא זרקה אותך, אתה מקטר מצד אחד על זה שאתה לבד, מצד שני אתה זרקת את כל הבחורות שיצאת איתן מאז, אפילו את אלו שרצו אותך, אתה פשוט מנסה לחסן את עצמך מלהתאהב, בגדת, וגם עשית את זה בסטייל. אתמול, כשד' התקשר אלייך ושאל אותך אם בגדת בנוכחית כשהיית במסיבה עם הבלונדינית ההיא, פשוט אמרת לו בסטייל: "אני והיא לא ממש ביחד, אתה יודע; ויותר מזה, אם היא לא מבטיחה לי אקסקלוסיביות, למה שאני אבטיח?"

Img CC-BY-SA-NC Caselee

ובכלל, זה מוזר כי אתה משחק את המשחק שאתה משחק כל כך רע עם הבחורה שאתה באמת רוצה, ועם שאר העולם אתה משחק ממש טוב. אולי הסיבה העיקרית לעשות את זה היא כדי שלא תצטרך להתאהב, תגן על עצמך כל כך, תשכח שיש לך רגשות, הכל כי אתה יודע שאתה בסוף תפגע.

ואז היא מתקשרת אתמול בלילה, היא שואלת מה קרה איתך, היא מנסה להבין מה קורה איתנו ואתה יודע שהיא אצלו. אתה יודע שהיא משתמשת בזה בתור תרוץ לברוח, כמו כל פעם אחרת שהיא עושה את זה. אבל איתה זה שונה, אחריה, לא עוקבים, לא נקשרים ולא צריכים לדבר. אנחנו יודעים בדיוק מה קורה כאן, ואנחנומקווים שזה יהיה ברור.

ארבע בנות היו לך השבוע: שלוש ישנו איתך במיטה, ביום שבת עם האמיתית, ביום שני עם הקודמת, ביום רביעי עם הקודמת והלילה עם המשמעותית. התנשקת עם שתיים: עם האמיתית ועם החדשה. מצד שני, מעולם לא הרגשת כל כך בודד.

4 thoughts on “בודד? לעולם לא.

  1. כמה דברים:

    1. אם לא שמת לב, הוידאו למעלה לא יכול להיות מנוגן (This video has been removed by the user).
    2. אתה מצוין בעריכת דין, בהסברה של דעותיך פה בבלוג, אבל כשזה מגיע לענייני אהבה כמו שאתה מתאר, אז תסלח לי, אתה פשוט יורה לעצמך ברגל בחופשיות צרורות. מה לעשות, כשמוכנים להיפתח לאהבה, נפתח גם חלון להיפגע, מי בקצת ומי בהרבה, תלוי כמה האדם רגיש (גם כשהוא מנסה להסתיר זאת חזק חזק מאחרים ומאחרות). אם 4 בנות בשבוע ומשחקים מתאימים לך, בכיף. אם התאהבות מתאימה לך, הגיע הזמן שבזמן הפנוי שיש לך, הגיע הזמן שתשב ותחליט עם עצמך מה אתה רוצה.

  2. אוי ואבוי, לק בעין?!
    יש לנו על השיניים חיידקים שיכולים לגרום לגלגל עין להירקב או משהו מלחיץ כזה.

Comments are closed.