[גוף שני הווה] מחשבות על סלולרי חדש

רכשת (ולא "שדרגת") סלולרי. אתה בכלל סולד מכל העניין הזה של "שדרוגים" כי זה לא שמשפרים את הטלפון הקיים בכל מקרה אלא כי מה שעושים הוא לקחת את הישן ולתת חדש, אז כבר לא עדיף לקנות חדש וזהו? אחת התלמידות במועדונית שאלה אותך למה זה לא "לשדרג" והיית צריך להסביר לה בכלל שאם כבר, אז ה"שדרוג" הוא עוד דרך לגרום לך לקנות יותר. ואתה? אתה החלפת את הסלולרי כי אתה "צריך" כבר משהו חדש להחליף את לבנת החבלה שלא שמעה מעולם על דור שלישי ודברים כאלה אבל מריצה ג'ימייל, אופרה ואפילו גוגלטוק באמצעות איזו תוכנה.

קרן דולב, אפריל 2006, על המרפסת אצל יואב. קרן היתה אז בתקופה הטובה ביותר, שבוע אחרי התמונה היא חגגה את מסיבת הנצחון שלה והיינו בטוחים שהכל נגמר והיא תחזור להיות במצב מצוין. טעינואת מספר הטלפון שלה עדיין העברת, למרות שהיא נפטרה לפני שנה וחצי. לא יכלת לדלג על ההעברה של הטלפון שלה בעוד שאתה מדלג על הטלפונים של בחורות שהכרת ללילה אחד ומעולם לא החזרת אליהן טלפון, מדלג על טלפונים של דוברים ועוזרי שרים שכנראה כבר לא מחזיקים בתפקיד שלהם בשנה וחצי מאז שקיבלת את הטלפון ואפילו מדלג על כמה טלפונים של אנשים שרצית כבר להוציא מהחיים שלך. אבל את קרן אתה לא יכול לשכוח; היא תמיד שם כשאתה הולך. מי יודע, אולי יום אחד תקבל שיחה נכנסת מהמספר הזה.

מעל גיגה של נתונים העביר המודם הסלולרי שלך לפני שהחלטת לתת לו מנוחה, כמויות בלתי נתפסות של מידע לטלפון שהזכרון הפנימי שלו הוא 2 מגה וכרטיס ההרחבה מחזיק עוד 32, זה כמו לחצות את האוקינוס עם קיאק.

רק כשאתה עובר על רשימת אנשי הקשר שלך בסלולר ומבין שאתה באמת בקשר עם 500 ומשהו אנשים, אתה מבין שפייסבוק לא עושה את שלו.

לקריאה נוספת:
N95-הטכנוואנגליסט
פסבדו-קונקטורים

9 thoughts on “[גוף שני הווה] מחשבות על סלולרי חדש

  1. אצלי קרן היתה חיוג מהיר 6, והחלפתי שלושה טלפונים ניידים מאז שהיא נפטרה.

    מאותו יום מספר 6 אצלי עוד לא "אוייש" בשום מספר ולעולם יהיה ריק.

  2. בעברית? אם כן, אשמח לשמוע אם יש לך הערות על התרגום. אגב, את הmod אתה מכיר?

  3. כך חשבתי (על שני הדברים). אכפת'ך אם נעבור למייל?

  4. שדרוג?
    "שדרגתי" את הטלפון כי הקודם בלי אנטנה (ותשובת) פשוט לא עבד. חוץ מהחוויה הבלתי נעימה של חקירה של נערת המכירות כדי לדעת מה המחיר האמיתי של ה"שדרוג" (שהוא תמיד הרבה יותר ממה שמספרים בהתחלה כי תמיד בשלב הסיום מתברר שיש גם איזו התחייבות לחבילה נוספת ל-3 שנים שלא נכללה במחיר שהוצג בהתחלה) ה"שדרוג" הוביל גם לתובנה שכנראה ה"שיפור" היחידי שהיצרן הצליח בו מאז הפעם הקודמת (לפני 5 שנים) היה להצליח למצוא מתכנתים שעובדים הרבה יותר בזול, כי התוכנה שגם קודם לא היתה משהו נהיתה הרבה יותר גרועה!

Comments are closed.