עוד בר עובר לנמל [סוף סוף]

ההוצאה של הLanden מאיזור מרכז תל-אביב אל תוך הנמל ושינוי שמו לUpTown היה מעשה נדרש. המגה-בר עצמו, לא שונה בהרבה מה"וילה סוקולוב" ומגה-ברים אחרים, התייחס למבקשים להכנס בזלזול והעמיד אותם בסלקציה כאילו היו דוגמניות על קולב, הצפיפות, היחס ללקוחות ואפילו העובדה שכל-כך הרבה אנשים מעוניינים להכנס למקום שלא מעוניין בהם. עוד בר נעלם לתוך מתחם של ברים מיותרים, והעיר שלמה ושלווה שוב. [ואני באמת לא מדבר על ההשפלה שאנשים צריכים לעבור בסלקציה במקומות דוגמת הלאנדן כדי להדחות לאחר חצי שעה]

לי, בתור מי שגר בתל-אביב, המתחמים (והנמל בראשם) הם לא מקום הבילוי המועדף, למרות שחברי מחוץ לעיר תמיד טוענים שיש חניה באיזורים שם ויש "אנשים יפים".

15 thoughts on “עוד בר עובר לנמל [סוף סוף]

  1. המתחמים הם המצאה גאונית. דרך פנטסטית לרכז את כל הבררה במקום אחד ולא להפריע לי בשטף החיים.

    מה שכן – הייתי בוילה סוקולוב בשישי שעבר (חלק מאירוע חברתי גדול. אחרת בחיים לא היו מכניסים אותי לשם). תגיד מה שתגיד עליהם (ויש הרבה דברים לומר), אחוז הבנות-בנים שם מדהים. משהו כמו 2-3 בחורות על כל גבר.

    לא שזה שיכנע אותי להישאר. אחרי חצי שעה נטשנו לריף ראף :p

  2. הייתי בוילה סוקולוב פעם אחת למסיבה פרטית.
    כשהמלצרית דרשה ממני את כרטיס האשראי שלי *מראש* (עוד לפני שהזמנתי משהו!)- והיא השאירה אותו בקופה עד שסיימתי את הבילוי, ואז היא פשוט חייבה אותו- הבנתי שזה נגמר ביני לבינהם. אם אנשים ששותים ואוכלים שם בורחים בלי לשלם את החשבון- זה לא מסתדר לי עם הפלצנות של המקום שמנסה להציג אותו כהיי-קלאס.

    אגב, לגבי האפליה הקשה בכניסה למקום (אישית שמעתי על שלושה אנשים שלא הוכנסו אחרי המתנה ארוכה, בהם בחורה)- בא לי לשלוח אתיופי ובלונדינית עם מצלמת וידאו לכניסה ומשם לגשת לבית המשפט. מה אתה אומר?

  3. אפי,
    איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך דרכו. אני ממליץ לך לעבור גם במנטל, ברקפסט קלאב, Uptown ואולי עוד כמה מגה-ברים כאלה עם תור בחוץ.

  4. אין לכם בושה? לא ראויות לחתונה??? הבנות בפליים האהוב עליך, בנות ה-18 ראויות לחתונה? לאן אתה חושב שיוצאות ה"ראויות" בדיוק?
    הפנויות ילכו למקומות שבהם יש סבירות גבוהה שהן יפגשו בחור בגילן מסטטוס סוציו אקונומי סביר, עם השכלה כלשהי, נחמד ושאיננו סנוב, לפחות על האחרון שניכם הוכחתם שאתם לא עונים. לפעמים זה בר שכונתי נחמד בתל אביב, ולפעמים כשמתחשק להן לרקוד זה מגה בר מהזן הנ"ל. חיה ותן לחיות כבר אמרתי?
    ומה שבאמת לא הבנתי (למעט גיבוב השטויות הסקסיסטי), איך מיקומו של הלנדן מפריע לך בחיים בדיוק?

  5. רונה,
    (א) מפריע לי מקומו הקודם של הלנדן כיוון שזה הגדיל את מצוקת החניה מצד אחד ומצד שני פגע בברים באיזור.
    (ב) הבעיה עם מגה ברים הוא היחס המחפיר שהלקוחות מקבלים והצורך לעמוד בשורה כמו במסדר זיהוי בכניסה. אני לא חושב שהמקום, האוכלוסיה או המוסיקה במקומות האלו רצויים וראויים ואני מבין את הגישה שלך כמי ששונאת את תל-אביב, ללכת למקומות המוניים.

  6. (א) במיקומו הקודם, היו מסביב ללנדן 5 מגרשי חנייה בתשלום, הבעיה שלך היא עם העיריה, כי גם אם יש מצוקת חנייה הרי שלא ראוי לתת למקום כנ"ל רשיון.
    ב)(1) תבואו מוקדם.
    (2) אין שום בעיה עם האוכלוסיה (המונה רבים ש"מתים" על העיר הזאת כולל מספר ברות חתונה).
    (3) מדובר בסוג אחר של בילוי. המנטל שאתה מעדיף אינו שונה ממנו (הסלקציה בכניסה לדוגמא) למעט העובדה שבמקרה של שריפה כולם ימותו, שהמוזיקה האלקטרונית מושכת קהל שונה מזו של המיינסטרים ושרוקדים שם פחות.

  7. (א) חמישה מגרשי חניה שגרמו לכך שאוכלוסיה תבוא לבתוך העיר מבחוץ במקום להקים להם מקומות בילוי בפריפריה (מה שמונע את פיתוח הפריפריה מצד אחד, ומצד שני מקדם נהגים שיכורים).
    (ב) גם לבוא מוקדם לא יעזור (2) ברור שיש, תעמדי בתור בחוץ ותראי, לא כולנו כוסיות מהממות כמוך שנכנסים בלי סלקציה (3) אני לא מת על המנטל, ואני במיוחד חושש מהשריפה שם (שגם בלנדן לא היתה מסוכנת פחות), אני מעדיף מקומות כמו ה"לימה-לימה" או אפילו מקומות שבהן יש חצר.

  8. (א) שוב, יש לך בעיה עם העיריה לא עם הבר. יש מספיק תושבי תל אביב שרוצים לבלות במקומות כאלה, ויש ביקוש למקומות כאלה, בעיקר כשהם ממוקמים בקומה מינוס 2 בבניין עסקים ולא מפריעים לתושבי הסביבה. נהגים שיכורים הם תוצר של מחסור בתחבורה ציבורית. בוא נשמור על פרופורציה ולא נאשים את הלנדן בכל התחלואים של החברה הישראלית.
    (ב) לא נראה שיש לך בעיה כשאתה צריך לארגן לעצמך הזמנות לכנסים סגורים ולקבוצות סגורות כשזה במישור המקצועי.

  9. כן רונה,
    הבעיה שלי היא עם העירייה שמאפשרת לעסקים כאלה להתקיים ומונעת מעסקים קטנים להתקיים.

  10. אני מעיינת בבבלוגים (ושלך נמנה בהם) בתכיפות ובדממה יחסית, אבל רציתי להצטרף למחאה של קודמתי כנגד ההצהרה שלך לגבי בחורות ראויות יותר ופחות לחתונה ובארים (בין היתר מכיוון ונכחתי במקום האמור בעיתוי האמור).
    אני מסכימה איתך שאלו לא המקומות למצוא בהם חתן, אבל אין בכך להעיד על איכות הבחורות במגה בארים, בטח לא בהשוואה לבחורות בסוגי בארים אחרים. ככלות הכל, קל מאוד להבין מה מהות הבילוי בבארים תל אביביים ואלו מטרות היא מיועדת לשרת.
    בקיצור, אני לא חושבת שזה גורע מהמידה בה בחורה "ראויה" לחתונה, ובאופן כללי עולה בי סוג של מחאה פמיניסטית כנגד השימוש במילה הזו בהקשר הזה.

  11. מה זה פה נקמת היורמים? אתם בעצם ממורמרים שללא "מסיבה פרטית" אין מצב שיתנו לכם להכנס.

  12. רחלי,
    א. אין שום דבר רע בלהיות "יורם".
    ב. חלק מאיתנו יכולים להכנס למקומות האלה, פשוט לא רוצים.

Comments are closed.