לבד, סוף סוף.

"לקפוץ מהחלון", אמרת לעצמך, "זו הדרך היחידה שאני אצא ממערכת היחסים הזו". "אם אני לא אקפוץ מהחלון זה לעולם לא יגמר" אתה חושב וככל הנראה לא טועה. אבל בסוף היא הלכה, ואתה מקווה שהפעם זה לא זמני, אלא שהיא הלכה לתמיד.

ואתה קם בבוקר; בפעם הראשונה אתה יודע שהיא לא תהיה כאן שוב ונאנח לרווחה. לילה ללא שינה ואחרי ריב אחד ארוך שלא רצית מעולם. היא פשוט הופיעה שם, מחוץ לדלת שלך, והחליטה שהיא לא עוזבת. שעתיים ניסית להסביר לה שזה נגמר, שאין לכם מה לחפש יותר ביחד, שהכאב הזה חייב להפסק. שעתיים אחר כך ניסית לישון כדי לתפקד בכלל.

היא לא הסכימה לעזוב. היא נותרה שם והחליטה שהיא לא מאמינה לך, שהיא עדיין רוצה להיות איתך. והיא לא קוראת את שפתייך: "אני רוצה שתלכי, בבקשה".

השתגעת, רצית לנעול עצמך בחדר ולחכות שהיא פשוט תלך, והיא לא הסכימה. לא הסכימה לקחת את הדברים שארזת לה בארגז, לא הסכימה לקחת את המפתחות שלה בחזרה, לא הסכימה לתת לך לישון. היא גם לקחה את המפתח לחדר שלך, אותו מפתח שתכננת להשתמש בו כדי לנעול עצמך בחדר. היא פשוט התפשטה ולא נתנה לך להיות.

נעלת עצמך בשירותים, מתקשר אליה לטלפון ומקווה שהיא תענה, הכל כדי להקליט את השיחה לתיעוד מאוחר יותר, אמרת לה שאתה מקווה שהיא תלך; היא ענתה שלא.

הפחד שלך היה שהיא תקפוץ מהחלון. לא רצית להשאיר אותה לבד. השאלה אם היא תקפוץ או שאתה תצטרך לקפוץ ממנו כדי לגמור את זה כבר. ממערכת היחסים הזו אפשר לצאת בארון; אחד מכם חייב לגמור עם זה.

ומגיע הערב, ואתה בטוח שהכל יהיה בסדר. והיא מתקשרת, היא רוצה לישון אצלך. אתה כבר החלפת את המנעול בדלת, ואתה גם בדרך לחשוב על להחליף טלפון, בדרך להחליף חלק ניכר מהחיים שלך רק כדי להתנתק מזה.

אתה פוגש אותה מחוץ לבר, במקום בו כולם יכולים לראות, ואתה עדיין מפחד ממנה. אתה נועל את הדלת מבפנים ותוהה אם אתה לא צריך לישון לבד, תוהה אם זה לא מפחיד מדי.

9 thoughts on “לבד, סוף סוף.

  1. שמע, יש לך חיים מסובכים לאללה.

    אם או בלי קשר אליה, לא כל כך קל למצוא מישהו שאוהב אותך, אל תיקח את זה כמובן מאליו.

  2. לא, אתה לא צריך לקפוץ מהחלון (אין הרבה עו"ד כמוך, בכל זאת). אתה כן צריך להיות ישיר וחד משמעי. אל תנסה לסגור את עצמך בשרותים ולא במקלחת ולא בארון ולא מתחת לספה. פשוט תעמוד על שלך. אם זה נגמר, אז זה נגמר, וזהו.

    לצערי גם אני הייתי בסרט של "האם היא תקפוץ מהחלון אם אנחנו ניפרד?" וראיתי מס' מקרים נוספים כאלו. אף אחד מהם לא נגמר בכך שהבחורה קפצה. כן, כולן נכנסו לדכאון, בכי והיסטריה במקרים מסוימים, אבל אי אפשר להיות "בן ערובה" לתחושות האלו. אתה חושב שהיא בחורה בוגרת? אז אם כן, היא לא הולכת לקפוץ משום חלון. הניתוק כואב, אבל כשדלת נסגרת, חלון נפתח והיא יכולה לפתוח במערכת יחסים חדשה בדיוק כמו שאתה עכשיו יכול (הימור שלי לפי היכרות שלי איתך פה, אתה לא, לפחות לא בזמן הקרוב).

    בהצלחה לך

  3. דרור,
    ככה זה החיים. אם זה ללא מסובך זה לא מעניין.

    חץ,
    עמדתי על שלי, זה לא עבד. זה נגמר.

  4. רגע ,התקשרת אליה לנייד ואמרת לה שהיא צריכה ללכת בזמן שהיא היתה אצלך בדירה?

  5. נשמע שאתה ממש מוכן למערכת יחסים בוגרת חח
    אנחנו מוצאים את מה שאנחנו מחפשים יונתנצ'וק
    לי יש כיום נטייה אוטומטית לשלול על המקום את אלו שמחפשים לגזול משמחתי למען הריגוש

    דרמות יש מספיק בחיים

    אהבה צריכה לניות מרגשת אבל בריאה
    כמה שזה נראה לך מגניב- לחפש פסיכיות זה די ילדותי

  6. ליבי ליבי אליך, ג'ון.

    מה לעשות ולפעמים צריכים לדעת לצאת ממצבים שלא היה צריך להכנס אליהם מלתחילה.

  7. להקליט את השיחה לתיעוד מאוחר יותר?
    מה?!
    למה להקליט שיחת פרידה? איזה מן תיעוד לשימוש מאוחר יותר?
    אחק, זה מה שיש לי להגיד, אחק. המכרות הכי פסיכיות שלי הצליחו לכלוא גברים במערכות יחסים ואני ושאר חברותי היותר שפויות עוד מסתובבות עם הידידים ההומואים שלנו בחיפוש הבלתי נגמר עבור… טוב, אין לי מושג כבר מה אני מחפשת, כל מה שאני מוצאת זה עוד ידידים הומואים.
    שוין, שיהיה לך בהצלחה. נסה להעביר בדיקת שפיות לבחורה לפני שאתה נותן לה מפתח לדירה שלך.
    הייתי רוצה לקרוא את הצד שלה, נראה לי שאני די מרחמת עליה.

  8. כמה דקות אני עוזבת אותך לבד וזה מה שנהיה?
    רק לפני כמה חודשים הכל היה סבבה, לא?

Comments are closed.