Lifebytes:: המרחב הציבורי, האינטרנט והמסר שהועבר

"אבולוציה של הזניית הדיאלקטיקה",
יהונתן קלינגר על ההומאז' של ליכטש לזלנגו. (מה זה זלנגו?)

אי שם, בעיר נידחת ברחבי ארצות הברית מסתובב מפקד היחידה ללוחמה במדבקות, מר כריסטופר פוץ (אבא של הנרי?), ומחפש מי הם האנשים שהדביקו את המדבקות שמתנוסס עליהן הכיתוב BNE. איש אינו יודע מה המשמעות של BNE, ואיש אינו מטיל ספק בכך שמדובר בתופעה מוזרה, מוזרה מאוד.
(cc) Toots_Fontaine
צולם בטוקיו, בערך…

(cc) chdwckvnstrsslhm
גם דרך לעשות מיליון
בינתיים, בישראל, מרסס ברחבי תל-אביב אלמוני גרפיטי אשר אומר "כמעט מיליונר, ישרא-בלוג". מדובר בקידום מכירות לבלוג שבו אדם מנסה להגיע למיליון דולר בתוך אלף ימים. למה דווקא מיליון דולר אתם שואלים? לא יודע. אולי הוא יכתוב על זה מתישהו.
אז מיליון דולר היא ההזניה של השאיפות שלנו, כמו שזלנגו היא ההזניה של הדיאלקטיקה, לא? כולם רוצים מיליון, אבל למה דווקא מיליון? אולי כי מיליון זה הסכום הראשון שהוא באמת גדול. אולי כי לאף אחד אחר אין מיליון. אבל מה יהיה אם כולם יהיו מיליונרים? מה אז ירצה "כמעט מיליונר" להיות?

"ברור שאם תכתבו לי ללכת לעבוד בתור שומר בחניון ולהרוויח 17.9 לשעה אני לא אבצע. אני מחפש דברים עם ערך אמיתי,יצירתיים , חדשניים, דברים שדורשים אומץ, דברים שיכולים להביא לנו את הישועה. כן, את הישועה הכלכלית."
(כמעט מיליונר, ישרא-בלוג)


אולי כדאי שהמיליונר יתחיל עם החליפה של ביזנסביב. היא תתן לו מראה מהוגן בחליפות. אולי הוא יגיש הצעת חוק של מיליון דולר לכל אזרח? שמעתי שויקטור חסון בעניין.


אם כבר בעניין ויקטור חסון, האם חוק נגד הצעות חוק פופוליסטיות הוא פופוליסטי ועל כן צריך להפסל? והאם חוק שמוגבל ב70 תווים יכול להציע להגדיל את מספר התווים להם הוא מוגבל? שתי תהיות שמועלות באתרו.


(cc) ubercultutre
"לדעתם של מספר גורמים בשוק, הצלחת המערכת תגרום לאמיר גנס לזנוח את עסקי הספאם"
(מתוך הודעה לעיתונות של אמיר גנס)."אני מרגיש נרגש ביום זה, בו הוכרזתי לא כ"גורם בשוק", אלא כ"גורמים בשוק", אפילו "מספר גורמים בשוק", כבוד הוא לי להיות כל כך מכובד
(יהונתן קלינגר, מרגיש נרגש בעקבות ההודעה לעיתונות)

Technorati Tags:

2 thoughts on “Lifebytes:: המרחב הציבורי, האינטרנט והמסר שהועבר

  1. מה השאלה? BNE פירושו Branch Not Equal, הוראה בשפת האסמבלי של מחשבי PDP-11.

Comments are closed.