Lifebytes:: שתיפרות – אמאש'ך ויפנית

דרך דל.יש.יוס הגעתי לעמוד הבית של קייקו, יפנית שמציעה לתיירים אירופים ו\או אמריקאים (לבנים) להתארח בביתה ולקבל סקס באם יזדמן להם להיות ביפן. קייקו חמודה, אמנם לא חמודה כמו קייקו שלי ("שלי" עאלק), אבל תמיד רציתי לעשות יפנית (עם כל ההשלכות של כמה המשפט הזה גורם לי להשמע סקסית, מגעיל וגזען, אני פשוט אוהב את הסגנון הזה). לכן, התחלתי בלברר שבאמת מדובר ביפנית אמיתית, ובבחורה אמיתית ולא מזימה. התחלתי עם שירות whois שאימת את העובדה שזו היא, ואף הציג לי מספר טלפון.

עכשיו, בכדי להמשיך עם הרפתקת המין שלי, אני צריך כסף. בהנחה שמזון הוא עניין זניח, עדיין אני צריך לממן טיסה ליפן, כלומר 1,500 דולרים נוספים. ולכן אני מבקש מכם להקליק על הפרסומות של אמיר גנס ולתת פרטים. אני אעדכן בכל יום איך זה מתקדם, ואם אני אגיע לסכום אני מתחייב לנסות לצלם את הסקס איתה ולהעלות לאתר את התמונות, כמו גם "לספר לחבר'ה בגדול".

כמובן, שיש סיכוי שאגיע ליפן ואשדד ו\או יכריחו אותי לעבוד בתור שפחת מין של היקאוזה, ואז תצטרכו לחלץ אותי.



שתי פרות, צילום אילוסטרציה, לפרות אין כל קשר למתלוננות כנגד הנשיא קצב ו\או חיים רמון.
(cc) Kevin
יהונתן קלינגר: יש לך שתי פרות. אחת מהן בקריאטיב קומונס, אבל לאאאאאאא – למה שתהיה מותרת לשימוש מסחרי. That's a no-no.(תומר ליכטש, יש לך שתי פרות. אתה מסובב אותן על האצבע ומחליט להתבדח למרות הסיכון להסתכסך עם רוב התקשורת הישראלית ועם הבלוגוספירה, אבל בעצם מייחל לרוח הטובה שתנשוב אצל כולם, ואפילו הכנסת איזה אחת וחצי על חשבונך, 11.10.2006)

הלמו
: יש לך שתי פרות, א' וה'.(יהונתן קלינגר מטקבק בפנקס הפתוח, 12.10.2006)

"מערכת כיף מסרבת להעלות תמונות של גולשים שאינן דומות למקור"
(עדיה אמרי אור עונה ליהונתן קלינגר שניסה לשלוח דמות סאות'פארק שאינה דומה לו, 15.10.2006 )


אם הישראלים רוצים כולם להתחתן עם רב, האם רב הופך למקצוע יותר מעורך-דין, רופא או מתכנת מחשבים? יותר מזה, האם זה אומר שמלבד 50% הנשים – מספר מוחלט של כולן, שרוצות להתחתן עם רב, גם 30% מהגברים רוצים להתחתן עם רב ועל כן מאפשרים נישואים חד מיניים?(תהיה אצל וולווט, 14.10.2006, לאחר שאמרה שרוב הישראלים רוצים להתחתן עם רב)
שני רבנים, מקצוע מבוקש אכן
(cc) moshix

השכן הערבי שלי ואני התחלנו לטפל בילד נטוש שנמצא לאחרונה ליד ערמת זבל לאחר שהתפלש בחרא. הוא היה על סף מוות ושתה כוס מים מביבים. תחת העץ שמצאנו אותו היו מספר כריות, ולאחר שהברחנו מהמקום כלב נושך הבאנו אותו לביתנו.(בודק את הפילטר של One, לאחר דיווח אצל עידוק (ובNRG) על סינון מילים מסוימות, 10.10.2006)


Technorati Tags:

One thought on “Lifebytes:: שתיפרות – אמאש'ך ויפנית

Comments are closed.