כשמוסלמים הורגים מוסלמים

כשמוסלמים הורגים מוסלמים, למדינת ישראל לא איכפת; למה שיהיה להם איכפת בעצם? בתי הכלא מלאים אנשים שלמדינה לא איכפת מהם. שכל העולם שותק, גם למדינת ישראל לא איכפת, הבלוגרים מציגים כפתור והשמאלנים יפי הנפש האלו מפגינים?  לפחות צדיק אחד בסדום ישנו; טומי לפיד, בתפקידו כיו"ר יד-ושם ביקש ממזכ"ל האום להתערב בסכסוך.

כשאנשים שואלים "איפה היה העולם בשואה?" (ולא רק איפה היה אלהים?) הם צריכים לזכור שכמונו, כעת, ששותקים כשטובחים בדארפור, כשמנהלים מחנות השמדה בצפון קוריאה וכשקבוצות חמושות הורגות סתם אזרחים בכל העולם; אנחנו מתעלמים כי אנחנו צריכים להתעסק בשחיתויות הפנימיות בישראל, להבין למה דו"ח וינוגרד מוצא את עמיר פרץ כמי שלא הוכשר לקראת היותו שר בטחון, להבין מה קורה עם שכר הלימוד שלנו.

ככה כנראה היה גם בעולם. העולם שתק כי הוא היה עסוק בדברים אחרים ולא היה לו את החשק לצאת להפגין.

(cc-by-sa-nc) thecoco
אני התלבטתי מספר דקות אם להגיע להפגנה או לא בתחילה. היו לי תכניות אחרות ואמרתי לעצמי "זו רק הפגנה, מה היא תשנה", אבל אז ראיתי את הכתבה על טומי לפיד. אני חושב שאנחנו לא יכולים לעמוד בשקט, אנחנו חייבים להגיד משהו, גם אם זה רק להסכים עם אנשים אחרים. אל תשתקו, רצח עם זה לא משחק ילדים.
אני אהיה שם; אני לא יכול לשתוק. אז מה אם זה רק מוסלמים שהורגים מוסלמים, והרי "כל המוסלמים רוצים להרוג אותנו", לא? אז זה חייב להיות טוב.

ההפגנה למען מבקשי המקלט מדארפור בישראל ולהפסקת הטבח תתקיים היום, יום א', 29.04.2007, בשעה 18:00 מול קריית הממשלה בתל-אביב. תגיעו גם אתם.

7 thoughts on “כשמוסלמים הורגים מוסלמים

  1. לאף אחד לא איכפת שמוסלמים הורגים מוסלמים, אם זה בדרפור ואם זה בעזה. זאת הבעיה שלנו, כשהמוסלמים יפסיקו להרוג את עצמם, הם גם יפסיקו להרוג אותנו. חוצמזה, לאף אחד לא איכפת כשהורגים נשים מוסלמיות על רקע פגיעה בכבוד המשפחה, אם זה בגדה המערבית או בפרברי אמסטרדם.

  2. לדעתי הפעם אתה צודק.. משום כשעכשיו שאני חושבת על זה באמת שמוסלאמים רוצחים מוסלאמים למדינה לא הכפת אך כשגה מוסלאמים רוצחים יהודים הופכים את כל המדינה כדי למצוא את הרוצח ולא נחים עד שמוצאים את הרוצח…

    יש אנשים בכלא שיושבים אל כלום (חפים מפשע) שדווקא לפחות חלק מהמדינה היכפת מהאנשים האלה אבל באמת יש אנשים שיושבים בכלא ולמדינה לא הכפת אפשר לומר הם לא "שמים עליהם"

Comments are closed.