יד קלה על המקלדת

0.
כמה קצרים שאין להם מקום אחר.

1.
ממשלת ישראל חושבת שכולנו טפשים. מדוע? כי בזמן שהיא אומרת שהיא הפסיקה לסמן את הכבודה של אזרחי ישראל הלא-יהודיים (ולא, הכוונה היא לא לאזרחים נוצרים שעלו מחבר העמים, כמובן) במדבקות בצבע שונה. מסתבר שהכוונה היתה שהיא ממשיכה לסמן במדבקות שונות, פשוט בצבע זהה.

2.
שרון גפן באחד הטורים המבריקים ביותר שלה, על הזניית השפה והשימוש בדיאלקטיקה ושיחדש כדי לכפות את התפיסה.

3.
אפי פוקס בפוסט על ה(עדר ה)פרטיות בלונדון, תוך שהוא צריך להבין ששנתיים יקחו והעניין יגיע לישראל.

4.
ליאור ויראלי בפוסט קורע שמנסה (ומצליח) לצחוק על אתר הפרודיה 'היתוך קר למפגרים', על מדיניות הדייטים שלי (כנראה) ועל הדיסקליימריזציה שאני העברתי במופע השוליים של קיטרו.

5.
לאתר הזה הגעתי במקרה, ואני לא ממש יודע מה המדיניות החוקית שלו, אבל אתר הרמיקסים של Nine Inch Nails יכול לעשות לך יומיים שלושה של בידור ואורגזמה מוסיקלית.

6.
את הכביסה שלי, כידוע, אני עושה במכבסה. פעם בשבוע אני עובר בקרליבך פינת החשמונאים ומוריד שקית עם בגדים מלוכלכים ומקבל שקית עם בגדים נקיים. אתמול הגעתי למכבסה עם שקית הבגדים המלוכלכים והתברר לי שעקב עומס לא סיימו את הכביסה של שבוע שעבר.

היום הקפיצו לי הביתה את שתי הכביסות גם יחד. אני מרגיש אנומליה.

7.

אם כבר במוסיקה וכביסה מלוכלת עסקינן, היצירה (ואין שום דרך אחרת לנסח את זה) Reanimation של לינקין פארק (לרכישה) הוא אחד הדיסקים הטובים ביותר שגיליתי השנה ויצא ממש לפני הרבה זמן.

את להקת האמו עם הראפר והשירים שנשמעים אותו דבר מצליחים לקחת למקומות שמעולם לא חשבתם שתשמעו אותם. השיר My December בדיסק הוא בהחלט גולת הכותרת, למרות שיש לא מעט אחרים. הרעיון של שילוב של ראפ, אלקטרוניקה והארד-קור בצורה כל כך עדינה, תוך שזה נשאר מוסיקה, מראים למה אפשר עדיין להנות מלהקות כאלו.

7 thoughts on “יד קלה על המקלדת

  1. 5. כזכור, טרנט שיחרר טראקים נבחרים משנת האפס ומהדיסק הקודם בפורמטים שיאפשרו למקסס אותם למוות (נתעלם מזה שהמתוק גם "שיחרר" את הדיסק כולו בביטורנט). נדמה לי שאפילו היתה תחרות. שים לב לכך שרק שירים משנת האפס רשומים שם כ"מיקסים רשמיים". האחרים לא, ואני מניחה שזה מתייחס בדיוק לעניין החוקי? (אבל למי אכפת? אחרי שמתגברים על ביצועי הפולקה ל-God Given, זה אחלה אתר).

    7. טוב. זה כבר ספוקי, כי חברה מהעבודה חשפה בפניי את הדיסק הזה לפני כמה שבועות ומאז טחנתי עליו לא מעט. דווקא Krwlng הוא כנראה הטראק החביב עליי בדיסק הזה. בכלל דיסק מצויין. אבל האיות בשמות השירים מטריף את הדעת.

    (ואני מאוכזבת מויראלי. ככה אני רצה לייצר לו יוזר בהיתוך, נרגשת מהעובדה שהנה-הנה הוא יבוא לכתוב אצלנו, והוא מתמהמה)

  2. 1. אני גם מאוכזב מהויראלי

    2. שרון אל דאגה, בקרוב. יש לי כבר משהו בשרוול.

    3.שרית אני מבין מאיפה את באה אני באמת משתדל בדרך לא לכתוב דברים כאלה אלא להתמקד בשטויות. בקרוב, בעזרת השם אכתוב דברים רצינים במכון ותוכלי להתרשם.

Comments are closed.