לעשות את סבתא מאושרת ואותי אומללה. או: רשמים מדייט עם יהונתן קלינגר. (פוסט אורח)

מצורפים בזאת רשמיה של גולשת אנונימית שחוותה טרואמה קלה ככל הנראה מהיציאה עמי במסגרת הפרוייקט "לעשות את סבתא מאושרת", בנות ישראל, התרשמנה, קראונה והפנימו:

בוודאי קוראי הבלוג שואלים את עצמם האם אתר-ההכרויות-של-איש-אחד של יהונתן ממלא את מטרתו ועוזר לו למצוא זיו.. קשר משמעותי וארוך טווח. אז אני נמצאת כאן בשביל להעניק דיווח ממקור ראשון. בנות- קראו, הפנימו ואז חשבו פעמיים, האם אתן באמת רוצות לשלוח מייל עם תמונה לעו"ד קלינגר.

אם חשבתי שבאתר שלו מצליח יהונתן להשמע פלצני ומתנשא, הרי שלא היה לי מושג מה עוד מצפה לי. לא עברו 15 דקות מתחילת הפגישה, וכבר הספקתי ללמוד שיהונתן, מלבד העובדה שהוא מסיים תואר שני (בהצטיינות!) ומתחיל דוקטורט (בלונדון, לא סתם!) הוא גם אחד מעשרת הבלוגרים הפופולריים בישראל, התארח באינספור תוכניות טלוויזיה, ומכיר באופן אישי את הדלאי לאמה. כשהוא עשה הפסקה קצרה בשביל לשתות ואיפשר לי להשחיל מילה, עשיתי טעות תמימה וציינתי שאני מתעניינת בכתיבה. בתגובה הוא מיהר להרים טלפון לידידה שלו, עורכת במגזין נחשב, כדי לסדר לי 200 מילה בגיליון הקרוב. כן, הוא יעשה הכול בשביל להרשים ולהראות כמה הוא מקושר בברנז'ה.

אז אם מישהי מוצאת את עצמה בסיטואציה הזאת ומחפשת נואשות דרך מהירה לסיים את הדייט הסיוטי והמתמשך, פשוט עשי את מה שאני עשיתי: קראי למלצרית ואמרי בנונשלנטיות "אני אקח את האנטריקוט 500 גרם. מדיום-רר, בבקשה."

** הערת המערכת: יהונתן קלינגר בחר שלא להגיב לדברים המיוחסים לו בפוסט זה.

17 thoughts on “לעשות את סבתא מאושרת ואותי אומללה. או: רשמים מדייט עם יהונתן קלינגר. (פוסט אורח)

  1. אני גם חושב שאני מרוצה ממנה. ידוע שיש הרבה פחות בחורות שיודעות לכתוב מבחורות שנראות טוב. ובחורות שיודעות לכתוב וגם נראות טוב (וגם מצליחות לגרום לי לרצות דייט שני ואפילו משחילות איזה פוסט לבלוג) בכלל נדיר.

  2. אכן אחד הפוסטים המשעשעים שקראתי..
    אבל קלינגר הוא לא רק טווס גנדרני ומלא ביטחון, אלא הוא באמת ג'נטלמן כשהוא יוצא לדייט, מראה לבחורה גוד טיים וכמובן מתייחס אליה כמו לנסיכה, מהתחלה ועד הסוף. NOT

  3. פלי,
    אני לא יודע עם אילו מהבחורות שיצאתי איתן דיברת על מנת להשיג את המידע השקרי הזה.

  4. טוב, ידוע שאתן הרי מחפשות מוסכניק עם 9 שנות לימוד שבשפה שניה בקורות חיים רשום "נעל בית" , תנסו פעם להתמודד עם מוצר אפרו-ישראלי , כזה שבמקום לדבר על המונדיאל חצי שעה ותוך כדי לשלב איזה תנוחה היא האהובה עליו בעצם יודע דבר אחד או שניים…

  5. דווקא דברתי עם מישהי שבטח לא תזכור, שמאששת את מסקנתה של כותבת הפוסט. מפאת כבודה לא אנקוב בשם

Comments are closed.