עשרה צעדים להכניס בחורה למיטה, בליווי מוסיקה.

דיסקליימר: הפוסט הזה אינו ראוי לקריאה לאנשים מתחת לגיל 18, ואינו מומלץ לקריאה כלל וכלל. הוא מכיל תיאורים וולגריים של מין ומתייחס הן למגדר הגברי והן למגדר הנשי כאל חפצים שניתן להפעילם ולהדליקם במתג קל. כמו כן, אין להסתמך על הפוסט בתור מדריך ממצה, ובמיוחד אין לבוא בטענות כלפי כותביו באם יגרם נזק כלשהו. חשוב לציין, שכמו בכל הליך מיני, יש לקבל את הסכמת הצדדים ובכל אי הסכמה קטנה יש לעצור על מנת למנוע סכנה לכתב אישום על אונס.

עכשיו שעברנו את השטויות המשפטיות, תהנו.

0.
אז אתם נכנסים אליך הביתה, אחרי שהייתם באיזה בית קפה או אפילו בבר השכונתי שלך. שם דיברתם כל הזמן על איך אתם מרגישים נבוכים עם פגישות ראשונות, כמה קשה לכם עם מערכות יחסים ואיך נמאס לכם להכיר אנשים דרך האינטרנט\דרך חברים משותפים\דרך העבודה\דרך הלימודים\מחק את המיותר. אתה מדליק את האור בסלון בצורה מעומעמת ולחוץ פליי באייפוד שבמקרה מחובר לזוג רמקולים קטנים וחורקים. המוזיקה מתחילה חלש ושומעים את In The Air Tonight של פיל קולינס.

חשוב לציין, לפני הכל, שמוסיקה היא עניין של טעם יותר מהכל. אם בחורה מסוימת תחשוב שאין לך טעם במוסיקה היא תזרוק אותך מיידית. אם מישהי תבין שיש לך טעם מוזר מדי לדעתה היא גם תזרוק אותך. לכן, האיזון הוא בין חוסר הטעם של גלגל"צ לבין טעם אמיתי ומרתק. אתה חייב להתחיל עם שיר שהוא מיוחד מצד אחד, מסמל הרבה דברים עבורך ועדיין, למרות שטחנו אותו בתחנת המיינסטרים, הוא לא מאוס.

1.

CC-BY-SA-NC Tinacris, Rose Wineהוצאת את יין הרוזה שלך ממקרר היינות. אתה מוזג שתי כוסות, עד האמצע, היין מבעבע קלות והשפתיים מתקתקות. אתה מתחיל לספר לה כמה היה לך מיוחד היום יחסית לדייטים האחרונים שהיו לך, ושבכלל, בשנתיים-שלוש האחרונות לא הצלחת למצוא אף אחת שתרצה לצאת איתה מעבר לדייט ראשון*. ברקע Beck מבצע את Everybody's Gotta Learn Sometime. במקור של The Korgis ובק מבצע אותו כל כך חלק. אתה מרים כוס לחיים ומברך ברכה טפשית. אתה מחליק ידך על שיערה ומלטף אותו קלות. מוותר על לנסות לנשק אותה כעת, זה ישתלם בהמשך.

אתה מניח יד על ברכה ומנסה לראות אם היא מתנגדת. ככל הנראה, אם היא הגיעה אלייך הביתה היא רוצה את זה יותר ממך ורק מחכה שאתה תקח איזה צעד כי גם היא ממש מאסה בכל החננות האלו שלוקחים אותה לדייט ואז לא מבינים למה היא לא מתקשרת.

2.
עם יד על הירך שלה, אתה מתקרב צעד אחד ושואל אותה אם היא רוצה לאכול משהו קטן. "במקרה" יש לך אנטי-פסטי שנשאר לך מארוחת הצהרים, ואתה תשמח לחמם**. ברקע מתנגנת Unchained Melody של U2 שמדגימה כמה אתה רציני ואוהב מוזיקה שיש לה אמירה מצד אחד, ומצד שני היא עדיין טחונה בשירים אחרים. ככל הנראה היא שמעה את השיר הזה מתישהו, אבל לא תקשר למבצע המקורי (אלביס פרסלי, אבל מי זוכר) (רואה שחורות תיקן אותי, אפילו אני טועה. הRighteous Brothers ביצעו אותו במקור), לא תצליח לזכור. השיר הזה יפתח את הדלת עבורך לכל הפעילות אחר כך, ולכן, בזמן שבונו מתחיל את הפזמון הראשון (בערך 02:10) אתה מנשק אותה קלות על השפתיים, בלי לשון, רק נשיקה חפוזה ואז מבוכה, שתיקה קלה, דממה.

3.
היא נבוכה, היא מנסה להבין אם אתה עשית את זה כי הרגת מחויב או כי אתה באמת רוצה אותה. אתה מוזג עוד כוס יין והולך לפריזר להוציא בקבוק וודקה קפוא***. אתם מרימים צ'ייסר ונטלי מרצ'נט בדיוק מתחילה את הביצוע של Because the Night של 10,000 Maniacs מהאנפלאגד של MTV. קלאסיקה של פאטי סמית' שהפכה להיות כל כך רלוונטית ברגע אחד. אתה מנשק אותה, הפעם עם הלשון ומתחיל לטייל עם יד ימין במעלה חולצתה. אתה מלטף את הגב שלה ופותח את החזיה.

פתאום אתה מבין: אתם יושבים על הספה אצלך בדירה, מתנהגים יותר מדי כמו ילדים קטנים, כי ככה זה תמיד, אבל אתה עדיין לא יודע זוכר את לפתוח חזיה. הכלל הפשוט הוא לעשות את זה עם שתי אצבעות: האגודל והאצבע המורה. אתה מצליב את השתיים כשהאגודל מתחת למורה ודוחפת את הרצועה וכשאתה משחרר, כך גם תשתחרר החזיה.

4.
השיר מתחלף, All Along The Watchtower בביצוע האלמותי של Dave Matthews Band מתנגן, כשדייב מצליח לקחת את העצוב בשירים של דילן, על הכלא הסגור הזה ולעשות ממנו שיר זיונים לכל דבר. אתם עוברים למצב אפקי, כשהיא עלייך והידיים שלך על גבה, אתם מתנשקים, השיער מפריע כרגיל ואתה מלטף לה את הגב. בעדינות אתה פותח את כפתורי חולצתה אחד אחד. היא, כמחווה עדינה, מחליטה לעשות אותו דבר. אתה מבין שזה הסימן הנכון לפעולה. דייב מתחיל לספר לך כמה זה כדאי לך, ואתה יודע שזה נכון.

5.

אתה פותח בעדינות את כפתורי מכנסיה ומלטף את התחתונים, אתה בודק שהיא לא רוצה להעיף אותך משם ולתת סטירה, וכשאתה מבין שלא, אתה ממשיך לשחק בעדינות כדי לגרום לה לרצות עוד יותר שתשחק שם. אתה תוהה אם היא תעשה את אותו דבר עוד מספר דקות, אבל אתה מחכה, בסבלנות. Deep Purple מתחילים לנגן את Child in Time, אותו שיר שקרן אמרה שהיא יכולה לתזמן שלוש אורגזמות לצלילו, ואתה רק מקווה שתצליח עם אחת הערב, אז שלוש יהיה הישג לא קטן. אתה ממשיך לנשק אותה ומחפש את האיש הקטן בסירה, מנסה למצוא את נימו.

כאן יתחיל המשחק העדין של לבדוק מתי אתה צריך להפסיק; אתה מאתגר אותה כל פעם, מכניס אצבעות ומוציא אותן, מתחיל להפשיל את מכנסיה אבל לא לגמרי, כדי לראות אם היא תעשה אותו דבר. אתה מקווה שהיא תתחיל להעריך את הטעם שלך ברוק מתקדם, כי אם היא תחשוב לרגע שהצרחות במערכת מתעלות על הצרחות שלה, מצבך יהיה רע.

6.

לרדת לה על הרצפה? CC-BY-SA-NC lilPiXאחת עשרה דקות של Child In Time עברו וככל הנראה אם לא עשית עבודה טובה עד עכשיו, הגיע הזמן שתלך הביתה. שניכם מזיעים ורוברט פלנט בדיוק מתחיל לשיר את No Quarter של Led Zeppelin. היא כבר מזמן פתחה את מכנסייך והכניסה את ידה פנימה גם כן. אתה מפשיל את מכנסיה, מוריד בעדינות את הנעלים והגרבים, הם רק יהוו מכשול בהמשך הרי, ואתה מבין שגופותיכם המיוזעות כעת נדבקות לספת הסקאיי שלך, אתה מרגיש שלא בנח להגיד לה לעבור אלייך למיטה, אבל זה מתבקש. הרי בסך הכל זה או המיטה או הספה, והספה התחילה להיות דביקה בערך כשדייב מת'יוס הזיע.

7.
אתה מלקק את בטנה בעדינות ומתחיל לרדת לה, אתה לא מזניח לתת לה תשומת לב שכן אם תתעמק מדי בלרדת לה ולא תתעמק בה, היא תחשוב (חס וחלילה) שאתה רוצה אותה רק בשביל המין, ולא יותר מזה. טרנט רזנור מתחיל למלמל משהו קטוע עם ביצוע מעוות של Gave Up מתוך Fixed של Nine Inch Nails. (אמרתי כבר שגם לי יש כרטיס להופעה?) ההתחלה כל כך שקטה שאתה יכול לשמוע אותה נאנחת ומתייפחת. כל רעש של חרדה מבחינתה כעת הוא טוב, אתה מעדיף לשמוע אותה כך מאשר את המוסיקה שמתחילה כל כך חלש. היא לוקחת את ידיה ומניחה על ראשך כדי להצמיד אותן כל כך חזק שלא תפסיק, אתה עובד קשה עם הלשון ומרגיש את התמורה, אתה מוקף זיעה מכל עבר.

8.
היא תופסת אותך לרגע ומבינה שמשהו כאן לא בסדר. היא מתחילה להוביל ודוחפת אותך למטה, היא יורדת לך. בהתחלה אתה רועד כולך כי אתה לא זוכר את ההרגשה הזו****. אתה מנסה לגרום לה להבין שאם היא תמשיך לעשות את זה אין שום סיבה בעולם שלא יהיה דייט שני, ואתה רק מקווה שהיא תבין שזה אמור להפוך להיות סטנדרט ביחסים שלכם מעכשיו ואילך. מרגע שירדת, עברת את נקודת האל-חזור מבחינתי.

היא תנסה להדגים כל מיני "תרגילים" שהיא למדה מחברים לשעבר וסטוצים קודמים, ואתה בכלל תבין שהיא מנסה אותם כדי לראות אם אתה אוהב את מה שאמרו לה שהיא צריכה לעשות. היא תטעה, כמובן, כי הדבר הכי נכון יהיה באותה העת להקשיב לך ולעשות בדיוק את מה שאתה מבקש, להפעיל לחץ ולעלות למעלה ואז לרדת למטה. זה הכל. A Perfect Circle יבצעו את  *****Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums ואתה אפילו לא תשים לב, מבחינתך כל מה שקורה עכשיו לא קשור לעולם הזה, היא לקחה את השליטה לידה.

9.
In The Air Tonight יחזור שוב לעניין, הרי זה לא יהיה פחות מאירוני לסיים את המדריך עם אותו שיר שהתחלנו אותו, רק הפעם בביצוע של Nonpoint, היא כבר שולטת, רטובה לגמרי ורוצה רק שתחדור לתוכה. הגיטרות של Nonpoint מנסרות, ואתה יודע שניצחת בקרב.

חדירה.

כחלק מפרוייקט הכתיבה הקבוצתי "עשרה דברים" של אח"י דקר.

*כנראה כי רק הזדיינת איתן בדייט הראשון ואז זרקת אותן.
**חשוב לציין כי אנטי-פסטי הוא נהדר בתור אוכל לפני סקס כיוון שהוא לא פחממתי מדי, הוא לא מתעכל בצורה קשה והוא גם מאפשר לך לנהל שיחה בזמן שאוכלים אותו. הוא לא חייב להיות מוגש חם, אבל מחומם קלות עוזר, והוא הולך נהדר עם יין רוזה.
*** אתה לא חייב להביא וודקה, אבל כל כהיל עם ריכוז של 40%. אני ממליץ וודקה קפואה או אפילו את אחד מהויסקים האיכותיים יותר והחלקים (ג'וני ירוק או דאלמור). בכל מקרה, לא וודקה קגלביץ' או משהו זול, לפחות סטוליצ'ניה קריסטל או קטל וואן, זה עוזר אחר כך וישתלם.
****הרבה עבר מאז שבוע שעבר, לא?
*****מצאת שם של שיר יותר ארוך מElderly Lady Behind a Counter in a Small Town כדי לקדם את יחסי המין שלך, הא?

40 thoughts on “עשרה צעדים להכניס בחורה למיטה, בליווי מוסיקה.

  1. התחלתי לכתוב תגובה הרבה יותר מפורטת, אבל גנזתי אותה. ובכל זאת אני רוצה להעיר משהו עקרוני.
    כבר הרבה זמן הפוסטים שלך מהז'אנר הזה מתמיהים אותי. הפוסט הזה בצירוף כלל 7 מהפוסט על האקסיות הסעיף (אם נוח לה אתך מספיק כדי להסתובב לידך בעירום, אתה זיון רע בעיניה?! יש לך מושג כמה לחץ של דימוי גוף יש על נשים בעולם הזה ואיזו מחווה מדהימה של אמון זה? מי חנך אותך מינית? פלמ"חניק?!) הניעו אותי להגיב בכל זאת.

    אז קודם כל תדע שקהל היעד הנשי שעולה מרב הטכניקות שאתה מפרט כאן מדי פעם הוא טייפ מסויים של פאקצות מהמכללה למנהל. אלה שהן "בחורה איכותית" במרכאות בלבד ולרב משעממות פחד. או במילים אחרות – הכל בפוסטים האלה שלך כל כך גנרי, שזה נראה כמו מתכון להשכבת פולניות משעממות. מצד שני אולי זה בדיוק הטייפ שיעשה את סבתא שלך מאושרת.

    זה לא חייב להיות כל כך משעמם. סקס זה כיף. זה חופש ושמחה. זה לא ספורט תחרותי. זה לא משחק פוקר מגדרי. נורא עצובה התמונה שעולה כאן. זאת גרסת האיקאה של הסקס – מעוצב סביר על פני השטח, אבל זול, אחיד, והרבה פעמים אחרי שחוזרים הביתה – לא שווה את כאב הראש.

    ואגב, איבדת את רב הבחורות השוות שיצא לי להכיר כבר בפיל קולינס. כנראה בתוך כל רווק תל אביבי מבוקש יש חולצת משי שרוצה לצאת החוצה.

    אין ספק, הנעורים מבוזבזים על הצעירים.

    בחברות, יונתן, בחברות. (-:

  2. "יש לקבל את הסכמת הצדדים ובכל אי הסכמה קטנה יש לעצור על מנת למנוע סכנה לכתב אישום על אונס."

    מה עם הסכמת אקו"ם?

  3. ערן, בעניין אישור אקו"ם – זה בסדר. מדובר באינטרפרטציה מקורית למושג "שימוש הוגן"

  4. ערן,
    השירים מאוחסנים באתרי צד ג' שנוקטים מדיניות קשה לגבי שמירה על זכויות יוצרים. כל טענה צריכה להיות מופנית אליהם. לחלופין, מדובר בשימוש הוגן למטרות סקירה, לימוד וביקורת.

    אורי,
    "קהל היעד הנשי שעולה מרב הטכניקות שאתה מפרט כאן מדי פעם הוא טייפ מסויים של פאקצות מהמכללה למנהל. אלה שהן “בחורה איכותית” במרכאות בלבד ולרב משעממות פחד." – צודק, לא אמרתי לרגע שלא. במיוחד לא בפוסט של "עשרה צעדים להכניס בחורה למיטה" – לא מדובר על חברה, במיוחד לא על קשר רציני.

    "סקס זה כיף. זה חופש ושמחה. זה לא ספורט תחרותי. זה לא משחק פוקר מגדרי. נורא עצובה התמונה שעולה כאן. זאת גרסת האיקאה של הסקס – מעוצב סביר על פני השטח, אבל זול, אחיד, והרבה פעמים אחרי שחוזרים הביתה – לא שווה את כאב הראש." – אכן, לכן הפוסט מובא כמדריך, ולא כמדגים נסיון אישי. אני לא חושב שהשתמשתי במי משירים אלו אי פעם כדי להכניס מישהי למיטה, או בטכניקות הנלוזות המצוינות כאן.

    לגבי פיל קולינס, אני דווקא מאוד אוהב את השיר כי הוא מיוחד במינו, הוא אחר מרוב השירים שלו.

  5. ובפינת הניטפיקר:
    Unchained Melody זה של The Righteous Brothers, ולא של אלויס. אנשים שלא מבינים במוזיקה זה כזה טרן-אוף.

  6. ר"ש,
    לכן כתבתי "מי זוכר"; כנראה שגם אני לא.

    ואם כבר, יש עוד לא מעט פוסטים שאפשר לקשר אליהם מהפרוייקט של "לעשות את סבתא", אבל נעבוד על זה כשנשיק את הבלוג הרשמי.

  7. אני רוצה לחזק את דבריו של אורי ב. ניסיתי לקרוא את כל הקטע אבל הייתי צריכה לרפרף מעל חלקים מסוימים זה פשוט העביר בי הרגשת…באסה, האמת, בשבילך. גם אם מדובר בסטוץ, זהו סטוץ עצוב במיוחד, אבל מצד שני, לא, אם אתה, כדבריו של ארז, בן 15.

  8. יש מצב שאורי צודק לגבי הסינגולריות של קהל היעד.

    אגב, יין רוזה (מקורר!!) הוא סוג נחות במיוחד של אלכוהול, בפרט אלכוהול שבא עם שם התואר "יין".
    יין אדום (קברנה סוביניון, או מרלו), רצוי אוסטרלי/ניו זילנדי, אם כי צ'יליאני נפוץ בהרבה בארץ,יעשה עבודה טובה בהרבה.

    מעולם לא חשבתי שתל אביב היא מקום לחיות בו, אפילו רק לתקופה קצרה – וכעת אני יודע שצדקתי…(בכל זאת סידני הייתה בחירה נכונה) תודה קלינגר על אישוש תזה שנבצר ממני להוכיח בעצמי.

    למרות האמור לעיל יש כבוד להשקעה בפוסט, ויש בסיס להאמין שיש אנשים, אולי אפילו נשים, שיצליחו לשפר עמדות במשחק הזה אחרי הקריאה.

  9. אכן בחירת שירים תמוהה.. נטלי בסדר שם באמצע (למרות שגם לה יש שירים הרבה הרבה יותר טובים), אבל
    השירים שבדרך… מזעזע..

    מצד שני קרה כבר שהבלגתי על הבחירה הנוראית והתמוהה לא פחות של ה Mammas and the Pappas…
    גם נראה לי שיהיה די קשה אחרי זה לגרד את הבחורות שיאהבו את הקומבינציה הזו מהספה\מיטה שלך ולפנות אותן לביתן בבטחה. הן ירצו להכיר את סבתא.

  10. גלעד,
    רוזה הוא יין עם פחות אלכוהול והוא מתקתק. הוא נחמד בתור פתיחה, כי הוא כמו בירה רק במצב שאפשר להסתדר איתו.

    שרית,
    למה לא?

    Duvash,
    אני מאמין שבאיזהשהוא שלב הן ירצו להכיר את סבתא, זה בדרך כלל השלב של שיחת "יחסינו לאן" שצריך להחליט עד אליו לאן אתה מתכנן.

    ושוב,
    אני מוחה על הערות לגבי הקומבינציה של השירים. אם זה היה "שירים שאני אוהב לשמוע בזמן מין" המוזיקה היתה אחרת, רק שבדרך כלל אחרי דייט ראשון אין שום דרך לדעת אם הבחורה בכלל סבבה עם מוזיקה.

  11. כן, גם אני נתקעתי עם היין רוזה. אבל כבר הקדימו אותי בתלונות.
    בפעם הבאה קרא לי לפני שאתה הולך לקנות יין. אתמוך בך צרכנית.
    ואני מצביעה לאורי ב.

  12. ולווט,
    יש לי מקרר יינות משובח בבית שכולל דברים טובים. אבל להוציא אותם על סטוץ? לא חבל?

    עלייך אני תמיד אוציא את היין היקר ביותר.

  13. ואוו מקס, עכשיו שאמרת את זה גיליתי את האור. אני בטוח שהתגובה שלך היתה כל כך נחוצה וקונסטרוקטיבית ולכן אני אשאיר אותה.

  14. "היא תנסה להדגים כל מיני “תרגילים” שהיא למדה מחברים לשעבר וסטוצים קודמים" – יפה , אהבתי.

    אבל חוץ מזה , אני עדיין לא מבין איך אתה גורר תגובות של יותר מ2 שורות על הפיגור שלך… שים לה את נובמבר של סופרי העורבים תן לה וודקה סטאר ושאל אותה אם היא אוהבת מרצדס…

  15. רוזה שעשוי כראוי יכול להשתוות ליין אדום טוב, רק מרענן יותר. כל הדעות הקדומות בנושא הן תוצאה של נסיונות גרועים עם רוזה תוצרת הארץ, או גרוע באותה המידה, עם לאמברוסקו (רוזה מבעבע איטלקי). רוזה יכול לדעתי הוא היין הכי נחמד לשתייה בקיץ, או לארוחת צהריים קלה במשך כל השנה – יותר מורכב מלבן, פחות כבד מאדום. מה עוד אפשר לרצות?

  16. רואים שלא זיינת הרבה מאוד זמן.
    אם אתה נראה טוב,והחבילה בולטת,כל השאר שטויות.
    20 שניות והיא מוצצת לי.

  17. "רק שבדרך כלל אחרי דייט ראשון אין שום דרך לדעת אם הבחורה בכלל סבבה עם מוזיקה"
    ־ י. קלינגר

    סבבה עם מוזיקה מהווה תנאי לדייט ראשון.

  18. אלכס,
    זה לא כל כך קל היום לדעת אם מישהי סבבה עם מוסיקה. במיוחד לא במצב בו דייטים ראשונים נסגרים בדרך כלל אחרי צ'ט וחצי באתר הכרויות או אחרי שיחת טלפון קצרה. אני מנסה לפסול במהלך הדייט, ואם זה לא עובד אז אפשר לפסול גם בדייט שני.

  19. אני מצטער, אבל אם אי פעם בחורה תשמיע לי בדרך למיטה את In the air tonight, או כל דבר של פיל קולינס, היא יכולה להיות בטוחה שסקס לא יצא מאותו לילה, וכפי הנראה היא לא תראה אותי לעולם.

  20. הו אלוהים.
    פיל קולינס???????

    בגדול.
    אתה צודק.
    היית יכול לוותר על כמה שלבים.
    באחריות.

  21. אני אישית אהבתי

    נ.ב. ככה זיינתי את המורה שלי כוסית בת 30 לקחתי אותה לכיתה ריקה ואז אוננתי לה היא נהנתה מזה ואז אני מצצתי לה את הכוס ואז היא התפשטה אהההה איזה גוף מושלם והיא הראתה לי את הקוס הורוד והחלק שליה ואני הכנסתי לה את הזין שלי לכוס שלה ואז לתחת שלה ואני גמרתי לה על הציצים המושלמים שלה

Comments are closed.